wtorek, 24 kwietnia 2012

Brak slów...

Jak to mozliwe zeby było tak trudno prace dostać? Znam b.dobrze dwa jezyki obce(niemiecki i angielski) oraz podstawy trzeciego(holenderski). Pracowalem zarówno jako pracownik umysłowy co fizyczny. Mam doświadczenie w pracach biurowych(min jako zastępca kierownika, a raczej jego prawa ręka), do tego znam rysunek techniczny, mam doświadczenie w pracy na magazynie, nie nadużywam alkoholu, jestem punktualny...Do tego potrafię spawać zarowno elektordą jak i MAGiem i TIGiem(jednym lepiej innym gorzej ale umiem;]) do tego cięcie palkinikem acetylenowo-tlenowym. Potrafię podzielic prace miedzy ludzi których dostaję-niekt nie zapie...nicza a kierownictwo jest zadowolone z postępów. Szybko odnajduje się w nowej sytuacji, mam prawo jazdy. Znam sie nieco na budowie dróg, wiaduktów i tego typu rzeczy. Nie mam lęku wysokosci. Pracowałem zarówno jako dekarz, ślusarz, spawacz, kontroler jakości, tłumacz, ogrodnik, kierowca, budowlaniec jak i...wiele innych rzeczy. Ba! nawet okna i drzwi wstawialem...
i co? No nie ma pracy... Dziękuje Ci Polsko za stwarzanie mozliwości.

PS wiekszość doświadczenia uzyskalem pracując za granicą bo w mojej Ojczyźnie nie ma na to możliwości wiec jeszcze raz powiem- DZIĘKUJE CI POLSKO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz