poniedziałek, 11 marca 2013

Kilometrów przybywa...

...i to nie tylko w moim mitsu ale również na naszych drogach. Bardzo zadowolony jestem z tego ze powoli przybywa kilometrów autostrad i dróg szybkiego ruchu na moich trasach do pracy czy do rodziców. Nadal brakuje kilka ważnych dla mnie odcinkow, min. na A1 z Łodzi w stronę Katowic oraz S8 od okolic Kępna w stronę Warszawy ale w porównaniu z majem ubiegłego roku jest sporo zrobione. Brawo GDDKiA oby tak dalej. Jakość dróg tez wcale nie jest taka straszna jak sie mówi. Wiadomo ze nadal jest u nas sporo dróg starych i zużytych ale te nowe są na poziomie europejskim. Powiem nawet wiecej-polskie autostrady wyprzedzaja jakością obecnie niemieckie.
Co do kilometrów w Cari to jest ich obecnie ponad 330 000. Narazie auto sprawuje się bez zarzutów. Nie widze zadnego pogorszenia w porówaniu z majem 2012 kiedy to ja kupiłem. Przybyło od tego czasu prawie 30 000km i nic. Wymieniłem do tej pory olej z filtrem i kompletne tylne hamulce bo juz były baaardzo starte. Teraz na wymiane czeka powoli rozrząd, kolejny raz olej i byc może linka hamulca ręcznego. To się okaze na przegladzie który mnie czeka w tym tygodniu. Po za tym wszystko cacy:)
Zastanawiam się tez nad ogarnięciem całego samochodu i doprowadzeniu go do jako-tako dobrego stanu wizualnego. Wymiana obu przednich reflektorow na czarne, wymiana środka na czarny, gdyz mam peknietą konsolę środkową. Siedzenia juz tez nie są pierwszej młodości no ale czego oczekiwac po takim przebiegu. Ogólnie to jestem z auta bardzo zadowolony. Przy normalnej płynnej jezdzie, co nie znaczy powoli;) smiało przejeżdżam 800-850km zanim zapali się rezerwa. moim zdnaiem bardzo dobry wynik zważając na wyelkość samochodu oraz to ze jak juz mówiłem wcale nie poruszam sie wolno. W niemczech autostrady 140-180km/h. W Polsce do 150,rzadko się zdarza zeby szybciej. Spalanie wg kompa od 7.2 do 7.7 ale realnie jest to okolo 0.3do 0.5l na setke więcej. Mimo wszystko jak na 1.8 to niewiele.
Rozważam tez zakup innego auta. Innego choć nie zupelnie:) Mogła by to byc znowu Carisma PL ale juz po 2002 roku czyli wlasnie z czarnymi reflektorami oraz srebrnymi emblematami producenta. Silnik albo ponownie GDI albo DID (wyłącznie 116KM). W grę wchodzi również Lancer VIII generacji w wersji Sport Kombi z dwulitrowym silnikiem. Ten zostałby zagazowany. Albo właśnie opcja z remontem mojej Cari. 4 opcje i sam nie wiem co wybrać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz